keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

HAPPY DAY EVERY DAY

Pari viikkoa sitte päätettii piettää maailman rennoin päivä, lähettii vähä shoppailee ja käytii kahvittelee ja syömässä ja sitte otettii vaa rentoa ja kuvvailtii hauskoja kuvia ja nautittii elämästä!;D Että kannattaa aina sillon tällö iha oikiasti piettää semmone päivä että ei tee muutaku jtn rentoa varsinki jos on rankka koulu/työ tai mikä vaa!:)
Käytii muute ehkä maailman siisteimmässä paikassaki sillo! Kaverin kämpän kautta päästii katolle ja oli niiiin siistiä, olin aivan fiiliksissä vaa siellä kute nuista kuvistaki näkkee;D

















Muutenn mullaha on istagrammiki että jos kiinnostaa nii @ppertta nimellä löytyy!! JA pikku vinkki jos jollai ei sitä vielä oo nii kannattaa tehä heti ku nii loistava paikka;)

torstai 10. huhtikuuta 2014

Stainless steel

Huhhuh ku tää elämä on kiireistä! Tuntuu ettei mittää ehi tekemää mitä pitäs tehä, ku kaikkia muuta on mielessä koko aja! autokoulu pitäs käyä loppuu, koululla pitäs käyä porisee, passikuvia hakemassa, blogia päivitellä usiammin ja ihaan kaikkia pikku juttujaki mutta eise auta ku töitätöitä ja muuta mikkä pittää tehä eka:DD Mutta eiipäme ressata pikku juttuista:D 

Tullee nytte sitte pari postausta putkee ku nii palio kuvia ja kaikkia tehny mutta eivaa oo ehtiny postailla ja ku eioo ommaa konetta ku kummakki menny rikki nii aina jollai kaverilla tehä nää mutta onneksi on hyviä kavereita! <3


Oltii tossa varmaa kuukausi sitte kavereitte kans Helsingissä ja seki oli nii yhtäkkine päähäpisto. Päivällä kaveri vaa soittaa mulle töihi että lähtäämpä yöllä aijjaa helsinkii ja tottakai minä oon messissä. Lähettii sitte ajelemmaa yönniskaa viiestää Helsinkii. Matkalla pysäheltii ja nukuttiinki pari tuntia yhe huotsikan pihalla. Loppujelopuksi meillä meni melkee 12 tuntia matkassa mutta eipäse mittää:D Siellä päivä hengailtii ja shoppailtii, käytii leffassa ja yö oltii hotellissa mikä varattii ennekö lähettii aijjaa sinne. Seuraava päivä sitte vielä shoppailtii ku siellähä niitä kauppoja riittää! Sitte seuraavan iltana lähettii taas aijjaa ouluu takasi. Oli kyllä taas huippu reissu ja vielä huipummassa seurassa! <3


















tiistai 25. helmikuuta 2014

LIVE LIFE HAPPY

Moikka mooi! Ollu vähä taukoa postailuista vaihteeksi ku eioo ollu konetta millä oisin tehny postauksia ku muutin taas kerrann, mutta tällä kertaa tää kämppä on väliaikane ja ny kuukaue päästä muutan takas sinne kämppää minne syksyllä muutin:D

 Muttaaa elämä on aika hauskaa ku miettii!!!:D välissähä väkisinki tullee jottai propleemeja ja pettymyksiä mutta ei anneta niitte ressata! Aina kannattaa se muistaa ettäää kaikki kääntyy parhainpäi, se on tullu huomattua tässä elämä aikana vaikka kauaa ennookkaa eläny:D  Mun on pakko muistuttaa teitä kaikkia että pitäkää huolta teijjä rakkaimista, koska ei voi ikinä tietää kuka täällä seuraavana lähtee! Sanokaa äänee kaikki hyvät asiat ihmisistä mitä niistä aattelet, huomenna se voi jo olla myöhästä... En halua pelotella kettää mutta tää on vaa täyttä faktaa!!

Jos teijjä joku kaveri masentellee yksi kämpillä vaa aina nii repikää se iha tosissaa mukkaa joka paikkaa, vaikka se sannoiski ettei jaksa, sisimmissää varmasti seki haluais tehä kaikkia kivvaa mutta sillä voi taustat olla tosi traagisetki eikä kukkaa vaa tiiä mitä sen elämässä on tapahtunu ku se eioo koskaa osannu puhua asioista kellekkää ja ehkä vanhemmaksi tultua se on tajunnu niitte todellisuue. Elekää ikinä koskaa jättäkö kettää yksi!! Ja muistakaa että kaikki ihmiset on sama arvosia, kukkaa täsä maailmasa oo nii täydelline että vois alkaa arvostellee kettää!!:)

 Ny ei mietitä masentavia juttuja yksi kotona vaa eletää joka sekuntti täysillä naurae ja itkie ja naurae kaikki käy kuha muistaa että oikiasti loppujelopuksi murheittenki jälkee kaikki on hyvi!! Tää on meijjä yks ja ainut elämä jote tehhää siitä ikimuistone ja nautitaa siitä <3








 
 




 
 

lovely friends