maanantai 20. lokakuuta 2014

Uuusi kämppä jeeee

Moikkaaa!! Nytten on tapahtunu eri hauska juttu!! Olen muuttanu vihdoin omaan kämppää taas:D:D Mutta hävettää sanoa tämä äänee mutta paikkakunta on ii kuten aikasemmi kirjotin että oon ettimässä kämppää täältä:D Juu tää on noloa muttaku työt täällä nii eioo oikee muita vaihtoehtoja:D On täällä iha jees porukkaa silti että sen takia voi olla että tuun viihtyy! Vaikka siitä vähä reilu viikko ku muutin nii täällä käyny jo hirveenä kavereita kylässä ja oikiasti oon nauttinu että saan asua yksin:):)


















sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Voin kasvaa mutten koskaa aikuistuu



Wäää Tää kuva otettii työkaverin ja kaverin läksiäisistä, ku se päätti lähtä espooseen töihin ja muuttaa sinne! Ikävähän jo on mutta sovittii että nähellää ja mennää käymää siellä aina ku vaa mahollista:)



Tässä näitä meijän pikkusia taas:) Lapset on parhain esimerkki siitä että ei tää elämä nii vakavaa ole ja nauru on se millä pääsee elämässä pitkälle! Näitte kans on vaa nii kiva aina riehua ja heittäytyä niitte asemaa ja leikkiä pikkutyttöä:) Onko mikää kivempaa ku mennä väsyneenä työpäivän jälkee kottii ja ovestaku pääsee sissää nii kaikki pikkuset juoksee syllii kertomaa päivän asiat ja näyttää että on oikiasti kiva että tulin kotii:))










torstai 18. syyskuuta 2014

Neljävapaapäiväää!!

Moikka taas! Kuten otsikko ja instagrammi kertoo mulla oli tässä neljä päivää vapaata ja viimestä vappaa iltaa viettelen tässä kotona oman koneen ääressä (minkä tosiaa oon vihdoin saanu ostettua) tekemässä tätä postausta. Oon siks näi mielissää näistä vappaista ku en todellakaa ees muista millon ollu neljä vapaapäivää putkeen! Se vähä niukuttaa että ne sattu keskelle viikkoa mutta oli kyllä niiin hauskaa silti että ikuistin melkee kaiken kameralle jota jaksoin kantaa koko aja mukana:))

Näin melkee kaikkia kavereita joita enole pitkää aikaa nähny, käytii kattoo oikiasti  maailman paras leffa nimeltä: Jos vielä jään! Nousi samantien listan ykköseksi huhhuh!!, shoppailua enemmän ja vähemmän, hyvien ruokien syömistä hyvässä seurassa, ajelua pitkin oulua ihan muuten vaa keskellä yötä, kaverin syntymäpäivien viettoa ja kaikkia vaa mahollista mitä tuon neljän päivän sisällä ehittii keksiä!!!





Onko mikään parempaa ku tuore ananas ja maustamaton jugurtti!! kannattaa kokeilla!







Nämä rakkaat tytöt muutti pari viikkoa sitte uutee kämppää ja jos rehellinen oon nii niitte kämppä on melkeempä maaailman ihaninn!!! <3<3





Ingalla oli muutaman tunnin hypäri ja olin yötä sen koulun vieressä meijän kaverilla, nii sehä tuli sitte sinne. Mehä päätettii lähtä käymää kaupassa ja tehtii sitte hyvää ruokaa, kanaa, wokkivihanneksia ja jälkkäriksi daimikakkua nam!;)





Tännnää käytii sitte serkkutyttöjen kans Torerossa syömässä ja oli kyllä toosi hyvää ruokaa!! Kannattaa käyä! Suosittelen!!


Tietysti makuunin kautta piti nää vapaapäivät jättää ja huomenna lähtä taas reippaana ja hymyhuulilla paiskiin duunia!!:)) 

-KUITTI-