torstai 4. heinäkuuta 2013
keskiviikko 12. kesäkuuta 2013
Kesän laatuaikaa!
Hintsalan paardeista!
Poikia oli vaikia kuvata, niiku aina;)
Riparilla isosena!
ps. ku ennoo kerinny postailla nii näitä kuvia oli sitte kertynykki sen verra ;)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
