lauantai 20. syyskuuta 2014
torstai 18. syyskuuta 2014
Neljävapaapäiväää!!
Moikka taas! Kuten otsikko ja instagrammi kertoo mulla oli tässä neljä päivää vapaata ja viimestä vappaa iltaa viettelen tässä kotona oman koneen ääressä (minkä tosiaa oon vihdoin saanu ostettua) tekemässä tätä postausta. Oon siks näi mielissää näistä vappaista ku en todellakaa ees muista millon ollu neljä vapaapäivää putkeen! Se vähä niukuttaa että ne sattu keskelle viikkoa mutta oli kyllä niiin hauskaa silti että ikuistin melkee kaiken kameralle jota jaksoin kantaa koko aja mukana:))
Näin melkee kaikkia kavereita joita enole pitkää aikaa nähny, käytii kattoo oikiasti maailman paras leffa nimeltä: Jos vielä jään! Nousi samantien listan ykköseksi huhhuh!!, shoppailua enemmän ja vähemmän, hyvien ruokien syömistä hyvässä seurassa, ajelua pitkin oulua ihan muuten vaa keskellä yötä, kaverin syntymäpäivien viettoa ja kaikkia vaa mahollista mitä tuon neljän päivän sisällä ehittii keksiä!!!
Onko mikään parempaa ku tuore ananas ja maustamaton jugurtti!! kannattaa kokeilla!
Nämä rakkaat tytöt muutti pari viikkoa sitte uutee kämppää ja jos rehellinen oon nii niitte kämppä on melkeempä maaailman ihaninn!!! <3<3
Ingalla oli muutaman tunnin hypäri ja olin yötä sen koulun vieressä meijän kaverilla, nii sehä tuli sitte sinne. Mehä päätettii lähtä käymää kaupassa ja tehtii sitte hyvää ruokaa, kanaa, wokkivihanneksia ja jälkkäriksi daimikakkua nam!;)
Tännnää käytii sitte serkkutyttöjen kans Torerossa syömässä ja oli kyllä toosi hyvää ruokaa!! Kannattaa käyä! Suosittelen!!
Tietysti makuunin kautta piti nää vapaapäivät jättää ja huomenna lähtä taas reippaana ja hymyhuulilla paiskiin duunia!!:))
-KUITTI-
tiistai 26. elokuuta 2014
Helloou!! mulle kuuluu erittääin hyväää! alotan oppisopimuksella siellä autokeitaalllaa missä oon ollu töissä siitä asti ku koulun lopetin! Se autokeidas on vähä niiku ABC missä on kauppa hese ja ravintola ja siellä kassoilla minä iloisesti aina työskentelen tai ainaki yritän;D Oon kesän alusta asti asunu kotona ku ois tullu liia kalliiksi kulukia oulusta iihi joka päivä ja mennee nii huonosti busseja siitä väliltä, että siinä ei ois ollu mittää järkiä! Kieltämättä aluksi varsinki tuntu tosi ouolta kahevuoje tauvo jälkee asua kotona mutta nytte tää ei nii paha asia oo paitsi kyllä mää aattelin hommata kämpä mahollisimma nopiaa ku kaikkein mukavin asua omillaa pois kotua ja huolehtia ite omasta elämästä ja kaikesta mahollisesta:)) Mää en ees kehtais sanoa tätä äänee mutta aattelin hommata kämpän iistä! Juuu iistä, iistä! Eihä täällä ookkaa mittää mutta eipähä mee kulkemissee nii paljo rahhaa ja ei tää nii kaukana oulusta oo että pääsen käymää aina muuallaki varsinki ny ku kortin saan!:)
Kesä tuli ja meni joka oli kyllä ehottomasti maailman paras kesä koskaaaan!!!! Olin koko kesän töissä melkeempä joka päivä, mutta silti olin joka ilta jossain ja ainaku sattu ollee ees yks vappaa nii tehtii kavereitte kans jottai siistiä tai käytii jossai minilomalla!! Pärhaimmat muistot parhaimpien ihmisten kans!! Oottelis taas ens kessää <3 pus
Tosiaa oli koko kesän se laturi hukassa ja en kuvia sitte kameraan saanu tallennettua olleskaa mutta puhelimee sitäki enemmän ja jos joskus saan laitettua puhelimesta konneelle ne kuvat nii saatte nähä parhaimpia muistoja mun kesästä sitte kuvina:)
Kesä tuli ja meni joka oli kyllä ehottomasti maailman paras kesä koskaaaan!!!! Olin koko kesän töissä melkeempä joka päivä, mutta silti olin joka ilta jossain ja ainaku sattu ollee ees yks vappaa nii tehtii kavereitte kans jottai siistiä tai käytii jossai minilomalla!! Pärhaimmat muistot parhaimpien ihmisten kans!! Oottelis taas ens kessää <3 pus
Tosiaa oli koko kesän se laturi hukassa ja en kuvia sitte kameraan saanu tallennettua olleskaa mutta puhelimee sitäki enemmän ja jos joskus saan laitettua puhelimesta konneelle ne kuvat nii saatte nähä parhaimpia muistoja mun kesästä sitte kuvina:)
tiistai 19. elokuuta 2014
Filmailua
Onnnenpäiväää!! Kukapa muukaa ku äiti löysi mun kameran laturimen sitte loppujelopuksi vaikka ettiin ite sitä ihan jokapaikasta:D Ja pitihäse heti käyä ottamassa muutama kuva ja postata tänne ku aikaa edellisestä postauksesta on jo iha hyvästi;)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





