tiistai 27. elokuuta 2013

Hyvä fiilis

















4 kommenttia:

  1. Oon lukenu sun blogin läpi ihan sairaan monta kertaaa:-D ja oottelen aina ihan mielissää uusia postauksia ja sitte ko niitä on tullu nii oon vielä enemmän mielissään:-D Mä vaan nii dikkaan tästä!!! Iha huippu ku on nii paljo kuvia ja sun elämä vaikuttaa just nii huipulta! Vitsit sul on aineki kaikkia kivoja nuoruus muistoja :-) Ja täällä blogissa näkkyy kaikkia söpöjä poikia ja kauniita misuja! Oon melkeenpä vähä kade tolle sun elämälle,vaikuttaa just nii ihanalta!!! ps. ihan huippu ku pystyy nyt kommata anonyyminä ku mul ei oo tunnuksii :/ mutta ihan näi lyhyesti ja ytimekkäästi oot yks mun lemppari bloggaajista!:-)

    -Aino

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti tosi palio!! ennees oo aatellu että aikusena voin sitte katella ja lukia tätä ja muistella vanahoja:D mutta kiva että tykkäät! :))

      Poista
  2. etkö asukkin iissä? (-: ootko nähny feeling beautiful -blogin kirjottajaa sielpäi missää? :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis oon kotosi iistä, mutta en muista nähneeni koskaa tuota tyttöä:))

      Poista