keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Sydämmet paikallaa







13 kommenttia:

  1. Kaikki ihan meikeissä ;) muka niin "uskovaisia" naurattaa tommonen touhu :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! eiköhän ole petran ja näiden muiden tyttöjen oma asia meikkaavatko vai eivät? mulla taas naurattaa tuo uskovaisten toisten elämän kyttääminen ja arvostelu! sunki kannattas vaa pitää huoli omasta uskostas, ja antaa muijen elää niinku parhaaksi näkevät. eikö se uskoki oo omakohtanen? PS. Petra minulla on ikävä sinua, oo nähty taas aikoihin, hönöpää!<3

      Poista
    2. jjep iha totta puhut!! ihana sinä kuka ootki <3 :)

      Poista
    3. Haha kaikist parast on ku tuo alkpr viesti ei oo ees uskovaisen lähettämä ja yhet täällä parjaa uskovaisia sen perusteella :D

      Poista
  2. Näissä kuvissa ei muilla oikeestaa oo naamasa mittää ku mulla ja eiköhä se silti oo kaikkie oma asia minkälaisena uskovaisena kukaki haluaa ellää! Omallakohalla oon teheny jo päätöksen uskoasiassa että elä huoli!

    VastaaPoista
  3. Onko tuo alimman kuvan vasemmanpuolimmainen tyttö uskovainen? :)

    Mutta olis siisti lukkee täältä sun blogista jotai syvällisempiä tekstejä, ku tää on aika ykstoikkonen :/ Muuten hyvä mut joku lisä olis kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo onse mun tietääkseni:) no kiva että kommentoit nii tiiän mitä pittää lisätä, kiitti!

      Poista
  4. Ootko sitte eronnu uskosta vai?

    VastaaPoista
  5. Onko nuista kuvista kukaan enää meitsi? Kuka on?

    VastaaPoista